UO-Dev Arama

 



İçerde : 1 misafir, 0 üye : --- Sayfalar: 1
Yazar

Leppo


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Journeyman
Online durumu
Toplam Mesaj: 135
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör:
Tecrübe: Grafiker
Yaş: 28
Mesaj #4235   29-09-2009 10:11 GMT    
        
arkdşlar bi soyadı sistemi var ama ben boşluk ve tr karekter kullanamsını engellemek istyrm bilgisi oln varmı sağlun



Yazar

[Nores]


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 400
Oyun Tarzı:
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Diğer
Yaş: 25
Mesaj #4239   29-09-2009 11:11 GMT    
        
Leppo bak ben sana soru sorma demiyorum zaten soru sorulmazsa forumun manası kalmaz, fakat ben bunu senin kendini geliştirmen için söylüyorum bak örnek bu sorununa bi dur düşün ne yapabilirsin bi aile sistemi bulursun bakarsın böyle böyle yapmışlar ordan bakarsın kendin algoritmayı kurmaya çalışırsın baktın takıldın gel sor anlatabildim inşşallah yanlış anlama.



Yazar

berkanu


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 375
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Scripter
Yaş: 28
Mesaj #4240   29-09-2009 12:10 GMT    
        
Kod:
if strlen(<argtxt[0]>) < 3 || strlen(<argtxt[0]>) > 15
src.sysmessage @1153 soy ismi en az 3, en fazla 15 karakterden olusmalidir.
elif (<f_isim_kontrolu <argtxt[0]>> > 0)---------->f_isimkontrol sende nasılsa ona göre yap
src.sysmessage @1153 soy isminizde gecersiz karakterler bulunuyor.
endif


buttona ekle


Bitti..

Yazar

[Nores]


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 400
Oyun Tarzı:
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Diğer
Yaş: 25
Mesaj #4241   29-09-2009 12:32 GMT    
        
Berkan ne yapdın kardeşim ben keyfimdenmi göstermedim :S



Yazar

berkanu


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 375
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Scripter
Yaş: 28
Mesaj #4243   29-09-2009 12:39 GMT    
        
ya her yerde vardı zaten elbet bulacaktı.


Bitti..

Yazar

TheRaskol


Root Administrator
Skill Title: Grandmaster
Online durumu
Toplam Mesaj: 2794
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör: Sphere
Tecrübe: Diğer
Yaş: 31
Mesaj #4257   29-09-2009 17:50 GMT    
        
Yardımlarınızı kimseden esirgemeyin arkadaşlar.
Abez bir soru olursa zaten biz ne gerekiyorsa onu yapmasını söyleriz.

@berkanu
teşekkürler


theraskol

Yazar

Rowall


Sphere Destek
Skill Title: Adept
Online durumu
Toplam Mesaj: 927
Oyun Tarzı: Pvp
Emulatör: Sphere
Tecrübe: Player
Yaş: 29
Mesaj #4259   29-09-2009 18:04 GMT    
        
@Raskol

Burada Static sonuna kadar haklıdır. (Bence)



Yazar

berkanu


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 375
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Scripter
Yaş: 28
Mesaj #4261   29-09-2009 18:21 GMT    
        
Bence değil adam script istememiş ki kısa bir yer istemiş gayet doğal.


Bitti..

Yazar

xendra


Yasaklı
Skill Title: Journeyman
Online durumu
Toplam Mesaj: 125
Oyun Tarzı: Pp
Emulatör: 0.57
Tecrübe: Player
Yaş: 30
Mesaj #4263   29-09-2009 20:27 GMT    
        
Alıntı
berkanu :
Bence değil adam script istememiş ki kısa bir yer istemiş gayet doğal.


+1


-hobbits
-gelişmekte , gelişmiş,profesyonel bir platform
-www.uo-developer.com

Yazar

Keith


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 305
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Grafiker
Yaş: 33
Mesaj #4269   30-09-2009 01:09 GMT    
        
berkanu haklı adam bir kısmına çözüm istemiş..

Aşağıdaki linkteki arkadaş gibi full scp istememiş

http://www.uo-developer.com/forums.php?m=posts&q=500



Yazar

[Nores]


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 400
Oyun Tarzı:
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Diğer
Yaş: 25
Mesaj #4276   30-09-2009 11:33 GMT    
        
@Rascol
Yardımlarınızı kimseden esirgemeyin arkadaşlar.
Abez bir soru olursa zaten biz ne gerekiyorsa onu yapmasını söyleriz.
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ben yardım etmemek amaçlı yazmadımki o mesajı zaten rascol yardım etme niyetli biri olmasam zaten hiç bu forumda bulunmam ben kendini geliştirmesi açısından böyle belirttim çünkü her araştırma extra birşeyler mutlaka katıyor insana A'yı araştırırken B'yi öğreniyorsun bu işler böyledir yani anlatam bildimi sanıyorum.



Yazar

Sorter


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Adept
Online durumu
Toplam Mesaj: 551
Oyun Tarzı: Pp
Emulatör:
Tecrübe: Player
Yaş: 28
Mesaj #4291   30-09-2009 16:35 GMT    
        
static adam aile sistemi istememiş ki. Belki aile sistemini oluşturdu ve o sorudaki kısım hakkında en ufak bilgisi yoktur nerden başlayacagıını ne yapacagını bilmiyordur ve biryerden başlayamamıştır yardım istemiştir bunda bir kusur göremedim


Yazar

[Nores]


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 400
Oyun Tarzı:
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Diğer
Yaş: 25
Mesaj #4293   30-09-2009 16:38 GMT    
        
Mesajları tekrar okuyun isterseniz ben bir kusur olduğunu söylemedimki zaten?



Yazar

Alcholic


Champions
Skill Title: Adept
Online durumu
Toplam Mesaj: 569
Oyun Tarzı: Pp
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Scripter
Yaş: 27
Mesaj #4299   30-09-2009 18:20 GMT    
        
bursaı yardım platformu biliyorsan göster göstermiceksen hiç yazma.
kime ne adam öğrenmiş öğrenmemiş.


wellia.net


Hayat sana ekşi limonlar sunarsa, sen de tekila ve tuz iste ...

"Partners help each other undress before sex. After sex, they always dress on their own. Moral of the story: In life, no one helps you once you get fucked."

Yazar

berkanu


UO-Dev Üyesi
Skill Title: Expert
Online durumu
Toplam Mesaj: 375
Oyun Tarzı: Rp
Emulatör: 0.56b
Tecrübe: Scripter
Yaş: 28
Mesaj #4300   30-09-2009 18:34 GMT    
        
Static'in üstüne gitmeyin o da adama yardımcı olmak istemiş onu düşündüğü için söylemiş belli ki neyse cevapta verildi boşuna birbirinizi kırmayın.


Bitti..

Sayfalar: 1



Benzer Konular

KonularMesajlarSon gönderenTarih
Arkadaşlar Acıl Yardım1tarantula06-11-2019
runuo server kurulumu yardım1tarantula28-04-2019
Evil GM (NPC/BOSS) sistemi6Wasabi-san15-12-2018
Sphere kapanma hatası - yardım14xwerswoodx19-10-2018
Donate Sistemi İçin Özgün Eşyalar?41Alp15-10-2018


Keywords:

ultima online, RunUO, ultima online download, sphere scripting, role play, uo grafik, second age ultima, uo loop, macroman, pvp server, server kurulumu, sphere, multool, ml mulls, 56b 55r 55i, htmlgumps, client 4x, client edit, sphere release, osi, rp server, sunucular, ghost mouse, inside uo, kingdom reborn, stygian abyss, uo nasıl oynanır, mondain's legacy, age of shadows, world build, grandmaster, ultima online pvp, player dosyaları, ultima online indir, frp game, RunUO 1.0.0, razor, uo rice, hue editör, skill tools, ultima online patch, axis, world build, verdata, verdata patcher, map editör, gump editör, mul patcher, aos mulls, scriptler, anim edit, anim publish, hues mul, hosting vps, event dialog, account sistemi, skill gain, static yapımı,